09 October 2016


මම කවුද ?   WHO AM I   ?

මම කවුද කියලා හරියටම දන්නව කියලා හිතන් ඉන්න කෙනා තමය් මේ ලෝකෙ ඉන්න "ලොකුම මෝඩයා". එහෙම හිතන්නෙ නෑති අය මෙම ලිපිය කියවලා "මම කියන්නෙ කව්ද" කියල යම් අදහසක් හෝ ගන්න .

"මම"- කොටස් දෙකකින් සමන්විතබව අපට හෑගෙනවා..

1.භාහිර ශරීරය
2.අභයන්තර ශරීරය.

*1.භාහිර ශරීරය
අප සරලව දන්නා තරමින් මවගේ ඩිම්බ සය්ලයක් හා පියාගේ ශුක්රානු සය්ලයක් එක්වී ආරම්භයේදී ඈසට වත් නොපෙනෙන මට්ටමින් පටන්ගෙන එය බිලියන ට්රිලියන වාරයක් විභේදනය වෙලා වෙනස් වීම් වලට ලක්වෙලා ලොකු වෙලා හෑදෙන සහ අවසානයේ පොලොවට පස් වෙලා නෑවත ඈසට නොපෙනෙන කුඩා අන්ශු වෙලා යන අපි කියන මේ ශරීරයය්. (තේරෙන ලෙස කියනවනම් අපේ "බොඩි එක").
පෑහෑදිලිවම මේ භාහිර ශරීරය ගෑනමම කියන කෙනා ” හරියටම දන්නෙත් නෑ. කොටින්ම ඔය ට්රිලියන ගනන් ඈති සය්ල වලින් එකක ක්රියාකාරීත්වය ගෑනවත් “’මම කියන කෙනා”  දන්නෙත් නෑ,  එවෑන්නක්මම කියන කෙනා” ට නිර්මානය කරන්නත් බෑ...
එහෙනම් එයට මම හෝ මගේ කිව්වට "මගේ නෙවෙය් වගේ නේද".
මෙය මගේ නොවෙය් කියා කියන්න ඕනි තරම් සාදක ඈති අතර මෙය මගේ ය් කියන කෙනෙක් ඉන්නවා නම් ඔහු සමග වෙනම ගෑන සාකච්චා කල හෑකිය්.
වගේම මේ භාහිර ශරීරය තනිකරම (ජලය මිශ්ර පස් වල ඈති සන්ගටක වලින් පමනක් හෑදුනු එකක් බවත් අපිට විද්යාගාර මට්ටමින් ඔප්පු කර ගන්නත් පුලුවන්. එනම් මගේ භාහිර ශරීරය ( ගස් කොලන්, සතා සිව්පාවා මේ ඔක්කොම පසේ තවත් එක් ස්වභාවයකි).
ඔය භාහිර ශරීරය "මල කද" කට සමාන කල හෑකිය්. මල කද පස් ගොඩකට සමාන කල හෑකිය්.

*2. අභ්යන්තර ශරීරය.
මෙය කියන නමමම” හරියටම දන්නෙ නෑ. නමුත් මෙයට අපි වටහා ගෑනීමේ පහසුවට විවිද නම් භාවිතා කරනවා. එනම් ආත්මය,  ඉන්ග්රීසියෙන් SOUL කියලත්, අරාබියෙන්  "රූහ්" කියලත් කියනවා. තව එක එක නම් ඈති. නමුත් කුමක් ගෑනද මේ කියන්නෙ කියලා ඔබලාට වෑටහුනා නම් ඈති .(සින්හලෙන් ආත්මය කියන එක නිවෑරදි නෑ. නමුත් මම ඊට වඩා වචනයක් නොදන්න නිසා ඉදිරියට එය භාවිතා කරන්නම්)
ඔය අපි කියන හිත, පන, ඊලගට  පින්, පව් , වගේම ආදරය කරුනාව, සිතුවිලි වගේ එව ක්රියාත්මක වෙන්නෙත් ඔය අපි දෙවනුව කතා කරන අභ්යන්තර ශරීරය සමගය්. ඔය එකක් වත් මල කදත් එක්ක සම්බන්ද නෑති නිසා මෙය ඈත්ත කියලා ඔබට වෑටහෙය්

ඔය ආත්මය, සිත, පන, සිතුවිල්ල, ආදරය , කරුනාව.... මේවාත් මගේ නිර්මාන නොවෙය්.
මම දන්න තරමින් මගේ ආත්මය මම හදාගත්ත එකක් නෙවෙය්.
අනික ඔය ආදරය, කරුනාව ,,,,,කියන ඒවා  මොන විදිහෙ සෑලසුම් සහගත වියුහය තියෙන ඒවද කියල මම දන්නෙවත් නෑ.
සමහර ආගම් වල (විශේශයෙන් බුදු දහමේ කියනවා ඔය සිත තමාම හදා ගත්ත එකක් කියලා. එය හදන්න පටන්ගත්තෙ කුමන ස්තානයේ ඉදලද කියලා පෑහෑදිලි කිරීමක් මට හමු වෙලා නෑ. දන්න අය ඉන්නවා නම් කියන්න). 
මෙය වටහා ගන්න එච්චර අමාරු නෑ.
සාමාන්යයෙන් මිනිසෙකුට එයා දන්න දෙයක් නිර්මානය කරන්න පුලුවන්නෙ. නොදන්න දෙයක් වෙත දන්න දේවල් හරහා ගොස් නොදෑන සිටි දෙය ගෑන දෑනගත්හාට පසුව නිර්මානය කරන්නත් පුලුවන්. (ඈත්තම කියනවානම් මිනිසා නිර්මාන නෙවෙය් පරිවර්තන ය් කරන්නෙ) . වගෙම යමක් කර කර ඉන්න විට බලාපොරොත්තු නොව් ප්රතිපලයක් ලෑබිලා නව සොයාගෑනීම් ඈති වෙන අවස්තාත් තියෙනවා.
නමුත් මිනිසා නොපවතින තත්වෙක ඉදලා නොදන්න දෙයක් කොහොමත් නිර්මානය කරන්න බෑ, නිර්මානය වෙන්නෙත් නෑ. ඉතින් මිනිසාගෙ හිත මිනිසා විසින්ම හදා ගත්තා කියන එක මොන තරම් පට්ටපල් බොරුවක් එනිසා මට පිලිගත හෑකි මට්ටමින් තියෙන නිසා මේ ලිපිය ටිකක් ඉස්ලාමීය අදහසුත් එක්කය් මම ලියන්නෙ. ගෑන අවුලක් කරගන්න එපා. කියන දේ ගෑන පමනක් කල්පනා කරල බලන්න.
දෑන් බලන් යද්දි භාහිර සහ අභයන්තර කියන ශරීර දෙකම මගේ නෙවෙය්.
දෙකම මගේ නිපෑයුම් නොවෙය්, කොටින්ම කියනවා නම් ඔය දෙකම ගෑන මට හරියට දෑනුමක් වත් අය්තිවාසිකමක් වත් නෑ....

එහෙනම් මම කියන්නෙ කාටද????? 
දෑන් ඔය විද්යාගාර වලම පිහිට පතන අයට වෙන්නෙ මෙය නොදෑනගෙනම අභාවප්ප්රාප්ත වෙන්න තමය්. මොකද ඔය දෙකම ගෑන විද්යාව දන්න දෙයක් නෑ. ඔය දෙකම විද්යාගාර වල නිපදවන්නත් බෑ.
නමුත් එහෙම නිකම්ම මේ ලෝකෙන් සමු ගන්නෙ නෑතිව මෙය යම් මට්ටමකින් හරි වටහා ගන්න උත්සහ ගමු.

පොඩි ක්රියාකාරකමක් ගෙන එය පහදන්න උත්සහ ගන්නම්.

බාබර් කෙනෙක් දෑලි පිහියකින් වෙන කෙනෙක් ගෙ රෑවුල කපන එක විමර්ශනය කර බලමු.
*බාබර් ජීවත් වෙන ලෝකය බාබර්ගෙ ?
  නෑ......... එය එයාගෙ දෙයක් නෙවෙය්, එයාගෙ නිර්මානයක් නෙවෙය්.
  එනම් මේ සෑලුන් එක තියෙන ස්තානයත් බාබර්ගේ නෙවෙය්.
*බාබර් භාවිතා කරන දෑලි පිහිය (එනම් එය නිර්මානය කර ඈති අමුද්රව්ය බාබර්ගෙ ?
   නෑ........, මූලද්රව්ය කිසිවක් කිසිම මිනිසෙකුගෙ නිර්මාන නෙවෙය්.
*බාබර්ගේ අත ( ඈතුලුව භාහිර ශරීරය) බාබර්ගෙ ?
   නෑ.......... එයත් එයාගෙ නෙවෙය්. මෙය ඉහත පෙන්වා දුන්නා.
*බාබර්ගේ අත සහ භාහිර ශරීරයම මේ ක්රියාවට භාවිතා කරන යාන්ත්රනයත්, ප්රෝටීන, විටමීන්, වගේ    ශක්තියත් බා බර්ගෙද?
   නෑ ,,,,,,,,,,ඒවාත් එයාගෙ නිර්මාන නෙවෙය්
*බාබර් මේ සදහා භාවිතා කරන කාලය ත් බාබර් ගෙ නෙවෙය්.
*මේ රෑවුල කපා ගන්න ආපු කෙනත් බාබර්ගේ නෙවෙය්.

එහෙනම් පෑහෑදිලිවමමෙතන බාබර් අය්ති කිසිම දෙයක් නෑ”.
බාබර් මහ ලොකුවට "මම තමය් බාබර්, මේක මගේ සෑලුන් එක, මට රෑවුල කපන්න පුලුවන්".. කියල කිව්වට මෙතන බාබර්ට
අය්ති දෙකුත් නෑ....
 එයාට පුලුවන් දේකුත් නෑ.
මේපුලුවන් දේකුත් නෑ..”  කියන එක ඊලගට මම ලියල පෙන්නන්නම්.
 එනම් මේතන තියෙන සියල්ල බාබර් නොවන වෙනත් කෙනෙකුට අය්ති දෙවල් තමය් තියෙන්නෙ.

දෑන් බාබර් ගෙ ආත්මය හෝ සිත හෝ පන කියන ඒවා අරන් බලමු.
මේ ආත්මයත්,සිතත් බාබර්ගේ නිර්මානයක් නොවෙය් කියලා මම කලින් පෙන්වා දුන්නා.
නමුත් බාබර්ලා එක එක ස්ටය්ල් දාලා රෑවුල් කපනවා අපි දෑකලා තියෙනවා.
එහෙනම් මේ බාබර් කියන්නෙ කව්ද???
මෙයා මේ ලෝකෙට ආවෙ කොහේ ඉදලද???
මෙයා මොනවද කරන්නෙ???
මෙයා කොහොමද මේ වෑඩේ කරන්නෙ???
කුමන හේතුවක් නිසා මෙයා මෙහෙම දෙයක් කරමින් ඉන්නවද????
ඊට පස්සෙ මෙයා මෑරුනම කොහෙටද යන්නෙ???
බාබර් මේවා මොකුත් හිතන්නෙ නෑතුව ඉදලා මලොත් මොකද තත්ත්වෙ......ඔබේත් මගෙත් තත්වෙත් එයමය්..

දෑන් අපි මේ ගෑන ටිකක් හොයල බලමු.
මේ බාබර්ට අය්ති නෑති මම ඉහත කී සියල්ල කෙසේ හෝ බාබර්ට ලෑබිලා තියෙනවා.
(මේ කෙසේ හෝ ලෑබුනා කියන එක පසුව  සාකච්චා කරමූ නෑත්නම් මේ ලිපිය දිග වෑඩි වෙනවා). තම තමන්ගේ ඈදහිලි , ආගම් වලට අනුව මෙවා (කාලය, අවකාශය, ශක්තිය, වස්තූන්..අදිය) කෙසේ බිහි උනාද කියලා තම තමන් හිතා ගන්න. ඉස්ලාම් දහමට අනුව මෙවා සර්ව බලදාරී දෙවියන්ගේ නිර්මාන වේ.

මේ බාබර් ඔහුට ලෑබුනු අභ්යන්තර හා භාහිර ශරීර භාවිතා කරමින්  යමක් කරනවා
දෑන් තමය් අපිටනියම බාබර් හදුන ගන්න” පුලුවන්.
බාබර්ට ලෑබුනු ආත්මය තුල ඈති සිතින් බාබර්ට යම් කිසිනිදහස් සිතුවිල්ලක් ගෑනීමේ අවස්තාවක් ඈති බව බාබර්ට වෑටහෙනවා”.
මෙන්න මේ "නිදහස් සිතුවිල්ලක් ගෑනීමේ අවස්තාව" පමනය් බාබර් අය්ති. 
බාබර්ට අය්තිය් කියල කියන්නෙ හරියට ඉඩමක් ඔප්පුවකින් කෙනෙක්ට පවරා දුන්නම එය ඔහුට අය්ති වෙනවා වගෙම දෙයක්. එහෙම අය්ති උනා කියලා ඔහු එම ඉඩ්මේ නිර්මාතෲ වෙන්නෙ නෑනෙ. නමුත් ඔහු ඉඩම සම්බන්දයෙන් වගකීම් දරන්නා වෙනවා. ණිර්මාතෲ තමාට අය්ති කර දුන් "නිදහස් සිතුවිලි ගෑනීමේ අවස්තාවට හිමිකම් කියන්නෙත් අර ඉඩමට හිමිකම් කියනවා වගේ තමය්. එයය් ඔහුට අය්ති" වෙන කිසිවක් ඔහුගේ නොවෙය්. (මෙයට අනුව අර තමාට පවරා දුන් නිදහස් සිතුවිලි ගෑනීමේ සීමිත අවස්තාව හෑර වෙන කිසිවක් බාබර් ගෙ නෙවෙය්). බාබර් කියන්නෙ ඔය " නිදහස් සිතුවිල්ලක් ගෑනීමේ අවස්තාව හා එය කිරීමට තමන් අදහස් කිරීම" නම් අපට නොපෙනෙන මේ අවස්තාවට' ය්.
ඔහුගේ වන්නෙ එය පමනය්.( එනම්මම’ කියන්නෙ ඔය අවස්තාවටය්.)

ඔහු ව අපිට බාබර් කෙනෙක් ලෙස පෙනුනට, ඔහුට ඔහු බාබර් කෙනෙක් ලෙස හෑගුනට ඈත්තටම නම් ඔහු ඔහුගේ සිතුවිලි වලින් තම නිර්මාතෘගේ මහත් පරීක්ශනයකට ලක් වෙමින් ඉන්න අවස්තාවක් පමනය් මෙය.

දෑන් ඔහු නිදහස් සිතුවිලි ගෑනීමේ අවස්තාව ප්රයෝජනයට ගනිමින් අනිකුත් සියල්ල (උපකාර ලෙස, ඒවායේ නිර්මාතෘගෙන් ලබාගෙන රෑවුල කෑපීමට ඉදිරිපත් වෙනවා. ඔහුට ඔහුගේම භාහිර ශරීරයේ ඈති අත සොලවන්න වත් බෑරි අසරනයෙක් බව ඔහුට වෑටහෙනවා. මොකද, අත පවා ඔහුගේ නොවෙය්. ඔහු සදහා එහි නිර්මාතෘගෙන් උදව් අරගෙන අත සොලවනවා.
දෑන් ඔහු අදහස් කරන ආකාරයට (භාහිර ශරීරයේ නිර්මාතෘගේ උදව්වෙන්) දෑලිපිහිය එහෙට මෙහෙට යවන්න තමගේ සිත ක්රියාත්මක කරනවා. ඔහුට පුලුවන් දෑලිපිහිය අහවල් ස්තානයට ගෙනියනවා කියන අදහස ගෑනීම පමනය්. එය ක්රියත්මක කිරීමට ඔහුගේ නොවන භාහිර ශරීරයෙන් උදව් අවශ්ය වෙනවා. මේ උදව් දෙන්නෙ භාහිර ශරීරයේ අය්තිකරුය්.
ඔහුට පුලුවන් 'ඔහුගේ වෙන එකම දෙය වන නිදහස් සිතුවිලි ගෑනීමේ අවස්තාව' උපයෝගී කරගෙන රවුල කපනවාද බෙල්ල කපනවාද කියා තීරනය කරන්න. එම තීරනය පමනය් ඔහුට අය්ති වෙන්නෙ, ඔහු රෑවුල කපන අදහස ගෙන එය ඉතාමත් අවන්කව තම නිර්මාතෘ පවා සතුටු වන ලෙස කලා නම් ඔහු එයට නිර්මාතෘගෙන් පින් ලබා ගන්නවා. ඔහුට එම නිර්මාතෘ දෙනු ලබන පින් මෙලොවදී පෙනෙන්නෙ නෑ, ඔහුට පෙනෙන්නෙ අර කස්ටමර් දෙන මුදල පමනය්. නමුත් නිර්මාතෲ ඔහුව මෙලොවට එව්වේ මුදල් හම්බ කරන්න නොවෙය්. එක් එක් මාර්ග වලින් තම නිර්මාතෘගෙන් කොපමන කුසල් ලබා ගන්නවාද බලන්නය්. එය ඔහු වටහා ගෙන හිටියොත් ඔහු ඉතාමත් හොද දේ පමනක් කරාවි. එය වටහා නොගෙන හිටියොත් නරක දේඅවලුත් කරය්.
ඔහු රෑවුල වෙනුවට වෙනත් කාරනාවක් නිසා මරන චේතනාවෙන්  බෙල්ල කෑපුවා නම් බෙල්ල කෑපුවෙ නිර්මාතෘ නොව, ඔහුය්. ඔහු එයට උදව් පවා ගත්තේ නිර්මාතෘ ගෙනුය්. නිර්මාතෘ එයට උදව් කලේ එහි පසුබිම ගෑන ඔහු සියල්ල් දන්නා නිසය්  (මෙය වෙනම කතා කලයුතු දෙයක්. ලිපිය දිග වෑඩි වෙන නිසා ඒ ගෑන නොලියමී). නමුත් නිර්මාතෘ හමුවෙ බෙල්ල කෑපූපව” උරුම වන්නෙ ඔහුටය්. (ඉස්ලාමයට අනුව ඔහු එයට විනිස්චය දිනදී හේතු ඉදිරිපත් කල යුතුය්). මොකද, තමන්ගේම නිර්මාතෘගෙන් උදව් අරන් නිර්මාතෘගේ තවත් නිර්මානයක් ඔහු ගේ චේතනාව මත විනාශ කලා. මෙය බරපතල වරදකි. නිකරුනේ ගහක කොලයක් වත් කඩා විනාශ නොකල යුත්තේ මේ නිසය්. එනම් , තමන්ගේ නිර්මාතෘගෙන් උදව් අරගෙන නිර්මාතෘගේ තවත් නිර්මානයක් වන ගහේ කොලය නිරපරාදෙ කඩා දෑමීමට තමා හේතු උනා. මෙය නිර්මාතෘ ගේ අමනාපයට හේතුවකි. එනිසා ඔහුට පව් ලබා දෙනවා ඒ සම්බන්දයෙන්.
ඕනම සිතුවිල්ලක්  ක්රියාත්මක කරන්න නම් භාහිර වටපිටාවත්, භාහිර ශරීරයත් ආත්මය හා සිත නම් අභන්තර ශරීරයත්තමාට ලබා දුන්  අය්ති කරුගෙන්” උදව් ලබා ගන්න වෙනවා.
ඔහුගේ අවසන් තීරනය මත ඔහු බෙල්ල කපන්න තීරනය කලා නම් එයට ඔහුගෙ නිර්මාතෘ (කෑමත්තෙන් හෝ අකමෑත්තෙන් ) සෘජුව හෝ වක්රව උදව් කර, ඔහු කල ක්රියාව පිනක් හෝ පවක් ලෙස ඔහුට භාර කරනවා.(මිනිසුන් හිතන හෑම දේම ක්රියාත්මක කරන්න බෑරි ඔහුට තම නිර්මාතෘගෙන් සදහා උදව් නොලෑබීමය්.

තම නිර්මාතෘ (හෙවත් ඉස්ලාම් දහමට අනුව දෙවියන්), යමක් කිරීමට යන පුද්ගලයා ආකාර 4 කින් ප්රතිචාර දක්වනවා.
1.       1.) ඔහු (එනම් නිර්මාතෘ හෙවත් දෙවියන්) කෑමෑති දෙයක් කිරීමට මිනිසා අදහස් කලා නම් එය වෙන්න ඉඩ දෙනවා.      
( සරල උදාහරනයකින් කියනවා නම්, දුප්පතෙකුට ආහාර වේලක් දෙන්න මිනිසා අදහස් කලා නම්, එම මිනිසාගෙ නිර්මාතෘ එයට කෑමතිය්, ඔහු එයට උදව් කරනවා, එය වෙන්න ඉඩ දෙනවා, පසුව එම සිතුවිල්ල ගෑනීම , නිර්මාතෘගේ න් උදව් ගෑනීම හා එය ක්රියාත්මක කිරීම  මත මිනිසා මත පින් ගොඩ ගහනවා
2.      2). ඔහු කෑමෑති දෙයක්  කිරීමට මිනිසා අදහස් කලා නම් එය වෙන්න ඉඩ දෙන්නෙ නෑ .
( දුප්පතෙකුට ආහාර වේලක් දෙන්න මිනිසා අදහස් කලා නම්, එම මිනිසාගෙ නිර්මාතෘ එයට කෑමතිය්, ඒත් ඔහු එයට උදව් කරන්නෙ නෑ , එය වෙන්න ඉඩ ඉඩ දෙන්නෙ නෑ, (සමහර අයට යහපත් දේවල් කරන්න හිතුනට එආව කරාන්න බෑරි අවස්තා අපි දකිනවා)
පසුව එම සිතුවිල්ල ගෑනීම , නිර්මාතෘගේ න් උදව් ගෑනීමට උත්සහ කිරීම, හා එය ක්රියාත්මක කිරීමට උත්සහ කිරීම  මත මිනිසා මත පින් ගොඩ ගහනවා.
3.       3).ඔහු අකෑමෑති දෙයක් කිරීමට  මිනිසා අදහස් කලා නම් එයත් වෙන්න ඉඩ දෙනවා.
(උදා:- කිසියම් කෙනෙක් අදහස් කලා නම් තම නිර්මාතෘට බනින්නට, නිර්මාතෘ එයට අකමෑතිය්, නමුත් ඔහු එයට උදව් කරනවා ,එයට ඉඩ දෙනවා, නමුත් මිනිසා මත පව් ගොඩ ගහනවා) මොකද මිනිසා දෙවියන්ට බෑන්න කියලා ඔහුට කිසිම හානියක් වෙන්නෙ නෑ, නමුත් මිනිසා මිනිසාටම හානි කරගන්නවා. ඈත්තටම දෙවියන්ට බනින අය කරන්නෙ දෙවියන්ගෙන්ම භාහිර හා අභයන්තර ශරීර ලබාගෙන දෙවියන්ම තමන්ට දුන් සීමිත නිදහසෙන් ප්රයෝජන ගෙන දෙවියන්ගේම උදව් අරන් දිව සොලවමින් දෙවියන්ටම බනින එකය්. දෙවියන්මය් ඔබට මේ වෙනුවෙන් පව් දෙන්නෙමේවා නොදන්න අය ඉතින් දෙවියන්ට බනිනවා. මේඅවට පිලිතුරු දෙන්න දෙවියො මේ ලෝකෙට එන්නෙ නෑ. පරලොවදි තමය් අල්ලගන්නෙ. එතෙක් අවස්තාව දීල තියෙනවා.
4.       4).ඔහු අකෑමෑති දෙයක් කිරීමට මිනිසා අදහස් කලා නම් එය වෙන්න  ඉඩ දෙන්නෙ නෑ . (සරල උදාහරනයකින් කියනවා නම් , මම මගේ නිර්මාතෘව ප්රතික්ශෙප කරමින් , එහෙම නිර්මාතෘ කෙනෙක් නෑ කියමින්, වෙනත් පුද්ගලය්න්ව නමස්කාර කරමින් ( ආකාරයට මගේ නිදහස් සිතුවිලි ක්රියාවට නගන්නට ඔහුගෙන්ම උදව් ගනිමින් කාලයක් හිටියා) ඔහු එයට අකමෑතිය්, එනිසා එය දිගින් දිගටම වීමට මට උදව් කලේ නෑ. එය දිගින් දිගටම වෙන්න දුන්නෙ නෑ. (හේතුව මගේ සිතුවිලි මම වෙනස් කර ගත් නිසා දෙවියන් මට උදව් කරන්න ඈති කියලය් මම හිතන්නෙ. නමුත් සියල්ල දන්නෙ ඔහුය්) . එනම් මම මගේ නිර්මාතෘව පිලි නොගෙන ඉන්න මට්ටමක ඉදන් පිලි ගන්න මට්ටමකට ආවා. මෙයටත් ඔහු මා මත පින් ලබා දෙනවා

මෙසේ මිනිසා තම භාහිර ශරීරය අතහෑර මෙලොවින් පිටත් වෙනකම්ම ඔහුගේ නිදහස් සිතුවිලි ක්රියාත්මක කිරීමට අවස් තාව  ලබා දෙමින් සදහා උදව් දෙමින්  ඒවා පින් හෝ පව් ලෙස ඔහු මත ගොඩ ගසා අවසානයේ මොලෙව හෑර ගිය පසු ඒවා ඔහුට ප්රතිවිපාක ගෙන දෙන ඒවා බවට පත් වෙනවා.

ලිපිය දිග වෙන නිසා කෙටි සටහනකින් මම කියන්නෙ කව්ද කියලා නෑවත සදහන් කරන්නම්

"මම කියල කියන්නෙ එක්තරා නිර්මාන කරුවෙකු (ඉස්ලාම් දහමට අනුව Allah /දෙවියන්) විසින් ඔහු අදහස් කල ආකාරයට හා ස්වරූපයකට කල එක් නිර්මානයක් . එය අපට නොපෙනෙන චින්තන ස්වභාවයක් වෑනි .අප සතු වන්නේ චින්තන ස්වභාවයෙන් ස්වයන් තීරන ගෑනීමේ එක් සීමිත අවස්තාවක් පමනි.(මම වන්නෙ එයය්) එය සහිත ආත්මය ලෙස මා නොදන්නා වචනයකින් හදුන්වා දුන් නොදන්නා තෑනක සිට (ඉස්ලාම් දහමට අනුව දෙවියන් නිර්මානය කල ස්තානයේ) සිට දේව දූතයන් විසින් රෑගෙන විත් එයට යම් ක්රමයක් හරහා  භාහිර ශරීරයක් (හා භාහිර වටපිටාවක්) ලබා දුන් පසු  මත ක්රියාත්මක වී පින් හෝ පව් රෑස්කර ගෙන වෙනත් අවස්තාවක් දක්වා යන ගමනක යෙදෙන කෙනෙකි.
ගමන කොහෙන් පටන් එන කෝන් අවසන් වෙනවාද නම්, 
නිර්මාතෘ වෙතින් අපි (දෑන් ගමනක් යෙදී ඉන්න අතර නෑවත අපි) නිර්මාතෘ වෙතම යන ගමනය් මේ සිදුවන්නෙ.
" ඔබ ගමනක් යන්න බසයට ගොඩ උනා නම් බසය ඔබේ නොවෙය් වගෙය් මේ ගමනෙදිත් ඔබේ නොවන දේ බොහෝය. ඔබේ නොවන දෙය වටහා දෙන්නය් "මම කවුද" කියන මේ පොස්ට් එක ලිව්වෙ.
මිනිසා ගේ හොද සහ නරක පමනක් ඔහු සමග ගමන් කර අවසානයේ තමන් මෙලොවදී උපයා ගත් දෙය මතම තමා ගේ ඉදිරි සදාකල් ජීවිතය ගොඩ නෑගෑය්. එහිදීත් තමාට නෑවත භාහිර ශරීරයක් ලබා දී මෙ දෙක එක්ව සදාකල් ඉදීමට බාහිර පරිසරයක් හා අවස්තාවක් ලෑබෙනවා. අපි කෑමති උනත් නෑතත් මෙයය් අපේ ඉරනම.

තමාවත්, තමා සිටින වටපිටාවත්  නිර්මානය කල ආකාරයත් නිර්මානය කල අරමුනත් , එම අරමුන සාක්ශාත් කරගෑනීමට තමා කෙසේ හෑසිරිය යුතුද යන්නත් ගෑන නිර්මාතෲම පනිවිඩ එවා ඈත. එයය් ඉස්ලාමීය පනිවිඩය. එය භාවිතා කිරීම හෝ නොකිරීමත් තමාගේ නිදහස් සිතුවිලි භාවිතා කිරීමේ අවස්තාවට යටත් දෙයකි.

ඉස්ලාම් දහමෙ  විස්තර කරන ආකාරයට "මගේ ගමන මෙලෙසය්"
1.   නිර්මාතෘ විසින්මාව ශරීරයකින් තොර අවස්තාවක් ලෙස අහසෙහි යම් ස්තානයක නිර්මානය කිරීම.
2.    එය දේව දූතයන් වෙතින් රෑගෙන විත් මෙලොවෙහි මවකගෙ ගර්භාශයෙහි ඈති කලලයෙහි තෑම්පත් කිරීම
3     මවගේ ගර්භාශය තුල එක්තරා ජීවිතයක් ගත කිරීම. එය මෙලොවට වඩා හාත් පසින්ම වෙනස් ලෝකයක් වෑනි තෑනකි. (අපට මෙලොවට වඩා හාත් පසින්ම වෙනස්ලෝක ඈති බව වටහා ගෑනීමට ගර්භාශ අවදියම හොද උදාහරනයකි).
4.     භාහිර ශරීරයක් දී මෙලොව පරිසරයට මුදා හෑරීම. . එහිදී සිටිය යුතු ආකාරය ගෑන උපදෙස් එවා ඈත. එයය් ඉස්ලාමීය පනිවිඩය.
5.    මරනින් පසු භාහිර ශරීරය අතහෑර ආත්මය පමනක් "බර්සාහ් නම් " ස්තාන්යක ජීවත් වීම.
6.යම් දිනක නිර්මාතෘ ගෙ කෑදවීම ලෑබුනු පසු අප සියල්ල ඔහු ඉදිරියේ සිට ගෑනීම. එදින අප මෙලොව කල දේ වලට ප්රතිපල ලබා ගෑනීම.
7*    මෙලොව දී නිර්මාතෘව ප්රතික්ශෙප කල අයව නිරයට සේන්දු කිරීම.
*.මෙලොව නිර්මාතෘව පිලිගෙන යහපත් ලෙස සිටි අයව ස්වර්ගයට සේන්දු කිරීම
*.මෙලොව දී  නිර්මාතෘව පිලිගෙන මුස්ලිමෙකු ලෙස හෑසිරෙමින් ඒත් අයහපත් දේ කර තිබුනා නම් ඒවාට වන්දි ලෙස සමාව හෝ දඩුවම් දී, (සමහර විට අපාගත කර)  පසුව අවසානයේ ස්වර්ගයට සේන්දු කිරීම.
*ඉන් පසු අපායට නියම වුවන් සහ ස්වර්ගයට නියම වූවන් දෙවියන් කෑමති තාක් එහිම සිටීමට ඉඩ හෑරීම.

මෙයය් අපේ ගමන.

(දීර්ගව ලියන්න තියෙන දෙයක් ඉතා අමාරුවෙන් කෙටි කල නිසා නොතේරෙන තෑන් මතු විය හෑකිය්. සියල්ල එක ලිපියකින් ලියන්න බෑරි බව පමනක් වටහා ගන්න)

Sudesh Jayantha…..